Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

9η Πανελλήνια γιορτή Μανιταριού Ζιάκας Γρεβενών

Το πρωί του Σαββάτου 5 Νοεμβρίου η παρέα μας ξεκίνησε με λεωφορείο  από το Αντίρριο για να παραβρεθεί στο Ζιάκα Γρεβενών, και στο όρος  Όρλιακας, όπου οι Μανιταρόφιλοι  Δυτικής Μακεδονίας, οργάνωσαν την ετήσια γιορτή μανιταριού!
Η συμμετοχές για αυτήν την εκδρομή έφτασαν τις 29, από τις οποίες 4 έφτασαν με δικό τους μέσο στα Γρεβενά!
Στης 09:30 φτάσαμε στο χώρο τις εκδήλωσης, το τοπίο μαγευτικό, ακολουθήσαμε το πρόγραμμα της εκδήλωσης και βγήκαμε στο διπλανό δάσος προς εύρεση μανιταριών!
Βρήκαμε κάποια μανιτάρια, όχι όμως όσα θα περίμενε κανείς, και αυτό μάλλον οφειλόταν στην μεγάλη συγκέντρωση, από μέρες, του κόσμου στην περιοχή, λόγο της γιορτής!
Το βράδυ καταλήξαμε στα Γρεβενά, για τα απαραίτητα ψώνια, και φυσικά για να γευτούμε τα άγρια μανιτάρια της περιοχής, τα οποία και τιμήσαμε σε γνωστή ταβέρνα των Γρεβενών!
Την Κυριακή επισκεφτήκαμε το μουσείο φυσικής ιστορίας στην Μηλιά Γρεβενών, με τα απίστευτα εύρηματα, χαυλιόδοντες  μήκους 4,50 μέτρων, απολιθωμένοι  από γιγαντιαίο μαστόδοντα που ζούσε στην περιοχή πριν  3.000.000 χρόνια!
Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το χωριό Σπήλαιο Γρεβενών, όπου και περπατήσαμε στο  πέτρινο μονοπάτι, για να δούμε το πανέμορφο πέτρινο γεφύρι της Πορτίτσας!
Το μεσημέρι πια πήραμε το δρόμο για την επιστροφή, η στάση στο Μέτσοβο για φαγητό, απαραίτητη!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στην εκδρομή, ήταν όλοι άψογοι!
Υ.Γ. Θα προσθέσω και άλλες φωτογραφίες, όταν με το καλό μου τις στείλουν!
Θράσος!
Είσοδος στο χώρο της γιορτής